Värsta med att åka iväg...

...är att komma hem till skiten man lämnade!

Håller på att röjja upp för fullt hemma i mitt gamla flickrum i Lindome. Mina flyttlådor når snart taket och både mamma och pappa pikar mig om att när jag kommer hem då e det allt dax att flytta hemifrån. Ja jag vet!!! Fan har använt detta rummet som avlastning i snart 10år och aldrig riktigt bott här sen dess. an får nästan gå in och backa ut. Så nu har jag tagit tag i dettaoch rensar bland allt. För visst e allt mitt men har tänkt såhär... har jag klarat mig utan att sakna detta när jag varit i Lish så e det inget jag kommer sakna i framtiden heller.

Det värsta med mig är bara det att jag har en sjuklig separationsångerst eftersom jag samlar på minnen. Har flera lådor med olika minnen från olika perioder av mitt liv. En för barndommen, tonåren, hästperioden, kaninperioden, gymnasiet, pojkvänner (dom har var sin låda), Cypern, cypern vol 2, rhodos, norrland, och nu senst allt från skolan. Dessa lådor kan bestå av allt från födelsedagskort, servetter med tryck, brochyrer, fina stenar ja all jävla skit jag inte vet vart jag ska göra av!!! ...men inte kan slänga...

JAG behöver hjälp!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahahaha, jag slängde alla gamla gratulationskort o sån skit jag hade nu... vad ska man ha det till? Jag brukar inte sitta och titta på dem direkt, det bara ligger och skräpar! Sen har jag såklart spart vissa saker:D

2010-12-13 @ 16:34:20
URL: http://piscesofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör Tavlor eller nåt?

Ja har TVÅ "AWESOME MOMENTS"lådor nu.. Bara från Lidköping.

Let your creativity flow!



PS: Kika in min nya blogg här nu :)

Du ska få hjälpa mig med lite saker, ja använde mig av en färdig blogg som grund :P

2010-12-14 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0