Smiter och svallrar:)

Sophie och Sofie sitter i baren... just nu e vi mitt pa bargatan i Bangkok, iaf den kandaste for oss ungdomar typ:)

Idag har vi vart pa MBK och shoppat loss... han inte med hela da det va 7 vaningar lika stora som ullared... men handlat massor och fatt bade manikyr och pedikyr.. atit sushi med... tva ganger hur javla gott som helst.. har vet dom hur den ska goras.. mums!!!

Har flyttat till Prince Palace hotel... lat oss saga att det ar tusen ganger battre an vart forra! Imorgon at det Julafton och jag och Sophie ska ivag till den flytande marknaden och sen och halsa pa tigrarna i tigertemplet. Efter det blir det Julfirande.. och da ar Sofie Stark med oss igen... temat i ar blir Jingle Bell ROCKS!!!


Sushi snabbmat!


Hello kitty sushi:)


Mumma du e braaa mumma!!!!


Manni and Peddi !!!


Sophies Naglar!


Found a part of the 50s


Sophie och Vodkaplayboybunnies:)



Lite middag pa nya fina hotellet innan utgang:)


Fortsattning foljer... Hor av mig imorgon igen... nu ska jag ner till tjejerna igen och dricka lite gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0