Helgen är sluuut

Har haft en jättefin helg i Jennys lägenhet. Lödde  har varit en liten pain in the as men hon har faktiskt sina fina sidor med  ...när hon sover...då e hon sööt!


På lördagen va jag först med Linn och spanade in hennes nya kärlek när han spela innebany i Floda. Han även att ta en sväng på Allum i partille där vi hitta partykläder på rea;) Linn köpte en jättefin kjol och jag en skinnklänning...sååå snygg! Han med lite pluggande och sen på kvällen drack vi maaasa bubbel och lyssna på goo musik och kom i stämmning. Fixa Linns outfit och hår... jävligt vacker blev hon. Hade snokat fram en fin klänning i Jennys garderob och till den föreslog Linn ett rött skärp, vilket jag va tveksam till först men som bara blev så fint!


Vi tog några foton men glömde tyvärr kameran hos Linn så får lägga upp vid ett senare tillfälle.

Hamnade ute på Valand och hade jättekul ända tills jag blev så full så jag slutligen fann mig själv äta papper inne på toaletten (fråga mig inte, det kändes som en bra ide för tillfället!!!) som jag sedan spydde ut genom näsan... mindre vackert kan jag säga...

Under söndagen blev det inte lika mkt plugg som jag tänkte mig efter som jag helst bara ville krypa in i mitt egna rövhål och dö. Blev att jag köpte något flytande och la mig i fosterställning och kolla på film tills jenny kom hem och tvinga upp mig.

Åkte till Cicci tillsammans för Jenny hade tydligt bjudit hem folket på jobbet till Cicci idag på förfest innan det årliga julbordet. Vilket betydde att Jenny gärna fick städa upp Ciccis lägenhet när hon bjuder hem folk dit. Jag deltog inte i städningen utan intog åter igen fosterställning på Ciccis soffa och försökte få någon att tycka synd om mig... detta skedde icke. Sedan köpte vi lite mat och gottis och myste tills Jenny skulle iväg och jobba. Jag pallade inte att dra hem utan spenderade istället natten i Ciccis underbart sköna säng!!

...Nu e jag hemma hoss jenny igen, sitter och pluggar lite smått. Skulle egentligen in och vaccinera mig men glömde mitt vaccineringskort hemma...typiskt. Glömde även plånboken hos Cicci och innan telefonen här och sen har jag kameran hos Linn.... Kan man va mer disträ än jag?

Hoppas det inte håller i sig... ska jobba ikväll och då får man ju vara någolunda skärpt iaf.

Hoppas er helg vart trevlig... Lägger upp bilder snart!

Puss


Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt att se att bloggen är igång igen Therese!!! Nu har jag min favvisblogg att läsa igen;) Puss på dig!

2010-12-06 @ 13:21:02
URL: http://piscesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0