Helgens bravader!

Va tänkt att det skulle bli en lugn fredag
...men så va det ju Anton å Bille som fyllde år



LITET VAD INNAN KVÄLLEN
(Som gick åt faaan)



Skrev ihop varsinn snapsvia åt dem med hjälp av Svampbob å Tyra..
..e man fattig student så e man! Men det blev iaf uppskattat!



Antons Visa

Melodi: Bamse låten
Text: Svampbob, Terrorese & Tyra


Heja, Anton, fullast är vår Anton
sätt han inte bakom alkolås.
Dunderkramar, Antons dunderkramar,
ger han Bille ifrån Västerås.
Å ger man han en flaska sprit
då kan han inte se ett skit
Såg ingen Halo på, 42”
Men vi gillar dig ändå
Drick nu Anton, däcka gör du i soffan

..och snälla BAJton glöm inte haspa på!!!



Billes Visa

Melodi: Va nöjd med allt som livet ger - Djungelboken
Text: Svampbob & Terrorese

Bille du får
Ta å skåla mer
Föör Ikväll ska allting ner
Inatt finns ingen Klas att bära hem
Fan Ronny!
Passa på
För snart så säger vi hejdå
För spriten är inte MAJUMBOS bästa vän





Sluta med att man va sist med att lämna skolan...
Jag som skulle upp tidigast av alla!




Tack förresten Svampbob för att du ställde en miljard larm på min mobil
 och Henny som skrev en påminnelse på min arm;)

Det e så bra att ni håller koll på mig å styr upp mitt liv så jag inte blir förvirrad;)


Stolt fyllo visar upp Hennys verk!



Känn dig hatad!


....i slutet av kvällen





Vakna för övrigt med ett ryck dan efter,
då jag finner mig själv skedandes med Anton!!
Varpå hans kommentar till det hela är:
"Fan va Gay!"
(Anton har inte riktigt fattat att jag är brud än)

Blev att springa som ett jävla as till bussen.. fortfarande kanon, Henny tyckte jag lukta sprit och jag vette fan om ingen annan kände det.. haha jaja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0