Tiden går, helg igen?!

Ja, efter fredagen kände man inte sig som den piggaste i världen. Vandrade med gosetofflorna under armen hem till Klas å bad om sympati. Efter att ha ojjat mig lite stack vi å spela biljard, han vann förstås. Börja disskutera "förr i tiden" och kom in på utvandrarna. Fick en sån jävla lust att hyra filmerna, men vi åkte runt halva lidköping helt för jäves. Alla försök till att hitta den online misslyckades med det va helt enkelt inte meningen, denna gången... Blev en annan film å massa kul nostalgisnack... och en invigning av Mc Donalds - jävligt bra dag!

Idag har jag spenderat hela min dag i skolan, pluggat som ett fån. Som tur va så fick jag iaf inte sitta där helt ensam eftersom fler i min klass har samma dilemma. Efter detta blev det att handla inför veckan, laga mat och nu e jag död... GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0