Stukad fot och 1000saker att göra...

Gick ju jävla bra på Camp Active, stuka foten på första aktiviteten. Trampolinen va skitkul men när jag skulle göra en volt trampa jag snett med foten, så nu e jag i samma klubb som miss Foxy! 

Gick jättebra första gången jag testa att göra en volt när jag sen skulle göra det igen bad jag Alina filma  mig, så det finns filmbevis på hela händelsen. Ska få tag på den å lägga upp den här så ni kan glädja er i min olycka.

Anton sträckte dig i mitten av bröstet så vi låg som sjuklingar på en madrass bägge två. Sen körde han hem mig och begav sig till akuten. Jag har nu sovit en hel del och ska börja städa min lilla lya, göra engelskaläxan, förbereda käk tills imorgon, tvätta, dusha, betala hyran...allt på en fot...suck


Vet att jag varit en liten elaking mot Robin men han va faktiskt den enda som va gullig nog att ringa å fråga hur det var med mig och om jag behövde nått.. men tro inte jag tycker om dig för det! (bara lite;P hihi)

Lina aka Foxy!
Läste va du skrivit för gulligt om mig på din blogg.
Sötnos e du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0