Måste ventilera hjärnan...

Asså nu har jag gått och slitit sönder min hjärna, för jag kan inte få ur en händelse från tidigare i veckan ur mitt system! Jag måste bara beklaga mig aningen.

Jag å Tyra står utanför KICKS och tar en cigg då en gubbe går förbi och i farten slänger ur sig:

"Rök inte du får grå hud"

Medans min hjärna höll på att koppla vad gubben sa så hade Tyra snabbt svar på tal:

"Det finns för fan smink"

Jag tänker inte försvara mitt rökande på nått sätt och jag vet att va gubben sa till oss faktiskt stämmer.

MEN VA I HELVETE GER HAN RÄTTEN ATT HÄVA UR SIG DET,
VEM FAN TROR HAN ATT HAN ÄR!?

Jag HATAR sånna människor,
vardagspoliser 
va vill dom ha för reaktion?
Helt ärligt?!! 
Tror han att jag ska svara nått i stil med: 

VA?! shit e det sant, ah men då slutar jag här och nu,
tack så mkt du har vekligen räddat mitt liv!

Eller e dom så soprena i huvudet att dom tror att dom går där och frälser värden med sin visdom?

Om vi istället stått där och vägt 150 kilo var med en korv i varje hand, hade han sagt "ät inte" då eller?
Näe just det!!!! Men på nått sätt är det okej att klaga på rökare?!

Okej....

....om man röker på nått dåligt puplic place kan jag fatta att man säger ifrån,
....om man är lärare och ser elever på 13år röka kan jag fatta att man säger ifrån 
eller om nån röker på en uteservering fullt med ickerökare då förstår jag att man säger ifrån!

Men helt seriöst! Utanför en affär där du kan gå förbi på en radie av 10meter?
Kan du inte hitta några snattare eller klottrare å predika för istället?

SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA
va e det som e så svårt med detta?


Ta livet av dig för fan om du inte har bättre intressen!




Ska fan sätta upp en lapp på glasdörrarna utanför KICKS

"Du gubb-jävel den 22/9 som klagade på mig och min väns rökvanor,
Snälla svälj huvudet och byt kropp!
PS. jag hoppas att du klämmer dig"




Kommentarer
Postat av: Frida

Diggar verkligen bilden till det inlägget, den bästa kommentaren du kunde ge tummen upp



2009-09-25 @ 16:09:28
Postat av: P

Du måste röka mer mentol då hade han inte klagat;)

2009-09-25 @ 18:08:37
Postat av: Angelica

Lite dubbelmoral Terror. Du kan ju inte säga att det är okej att säga till vissa men inte andra. Tycker man att det är skit så har man ta mig fan rätt att yttra sig! Ett tillägg. Om jag hade sett ett fetto med två korvar i handen så hade jag lätt kunnat säga till snuskot haha

2009-09-25 @ 19:34:41
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0