Känner mig slut....

Fan va stressad jag e inför office provet imorgon, kanske för jag vart så säker på att jag kommer fixa det hur lätt som helst. Men nu helt plötsligt funderar jag på om jag e så jävla grym som jag tror att jag e. haha typiskt å känna så dan innan.

Sen e det massa i Engelskan just nu, massa skrivande..suck. Jag e så grymt dålig på att stava. Fan då att man skulle vara så jävla häftig i högstadiet:P Känner att jag får igen det nu... BIG TIME!





Det enda jag ser fram emot nu är vår 80-tals fest på lördag. Jag Robin och Sophie va å ragga hårt efter div 80tals artiklar vi kunde hitta i Lidköpings små butiker. Blir nog att man tar en sväng på nån loppis i helgen å leta lite axelvaddar å skit;P  Va drack man för dricka på 80talet tro?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0