Idag mår man fan som man förtjänar!

Då va det klart... Terrorese har flyttat till Lidköping hon med... mitt CP alter ego som har en tendens att hälsa på mig när jag blir full.

Igår va det inspark för oss 1:or.. Tvåerna ordnade västa festen med lekar å allsång och ett band som spela, allt va grymt bra planerat. Å jag som hade intalat mig själv att jag skulle vara nykter men det förstår ni säkert hur det sluta. Stackars Klas fick leda mig och min cyckel hem och som extra krydda på detta spydde jag framför honom...

Måste säga att det tar emot att vara Therese å att gå till skolan idag, speciellt när jag vet att jag inför hela skolan körde körsång, höll ett tal eller nått (kommer fan inte ens ihåg vad jag sagt) och dansa ett arobicspass med en systempåse på huvudet... Resten av diabilderna har inte ramlat in än... men jag gissar att facebook kommer att påminna mig senare idag...

Men tro de eller ej, jag hade skitkul!



















 

Ja.. nu e det snart dax att åka på besök i Göteborg över dagen... ska på eventdagarna på svenska mässan. Känner att klassen inte kommer att må så jävla bra idag... hoppas bara inte jag va värst igår, hoppas de va nån som va snäppet värre eller att jag smälte in...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0