Dagens bästa!

Höll på att skita ner mig förut på engelskan.... Robin (puckot i min klass) skulle ha en dialog med Klas. Dom skulle bygga upp en dialogen utifrån att de satt i en bar och småprata. Robin skulle berätta om korvskivan han varit på i helgen
(= kräftskiva, budget style...eller ahh "Robinstyle" haha)

Så där sitter Robin i en bar, med Klas och berättar följande:

"- I was at a sausageparty this weekend...."


Haha, att jag inte dog... visste dock att du va lite smyg-gay Robin!



Thank god for facebook! 


Snälla Robin du gör det så jävla lätt för mig att driva med dig ibland.



P.s. Fast de där med korvskiva lät jävligt kul.... vi får fixa nått sånt med skolan!


Postat av: Elin (angående inlägget om lip-filmer...)

håller helt med! gråter som faen till dessa rullar! vi får ta en lip filmkväll ngn gång :)
2009-09-07 @ 21:34:54

Svar: Ja det måste vi göra... Hyr du ett par rullar så tar jag med näsdukar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0