Då va man med igen... nästan

Ja de va en väldigt bra helg detta!
Av många anledningar:P








"Korvfest"




Grillfesten i fredags va väldigt trevlig, massa tjöt, sång å lite "jag-har-aldrig". Gick aldrig med ut men hitta en video på Simon på youtube dan efter.

Jag är ditt största fan just nu Simon.. vem trodde du va så vulgär;P


http://www.facebook.com/video/video.php?v=162318675099&ref=mf


Annars tog jag det lugnt och gick inte ut å söp skallen av mig i Lördags som alla andra tydligt gjorde. Märkte det tydligt igår när jag försökte dra ihop en biljardkväll å ingen kom.. era fittor!

Märkte även att ingen notera att jag försov mig idag. Dvs. Ingen förutom Robin!!! Av alla människor!? Eller ah vakna iof av att Tyra ringde när vi sluta.. kuuuul!

Robin du ska få "en såndär med armarna"
fast inbilla dig inget bara för det;)

Ska sura lite till faktiskt...




Nu sitter man mest i skolan och försöker få nått gjort överhuvud taget.... första gången jag faktiskt inte ligger avsevärt efter med något. Börjar jag bli vuxen nu tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0