Nya tider nya projekt!

Idag har vi börjat vår nya kurs...Effektiv Projektledning.

Har haft 7olika företag som pressenterat olika projekt som skulle kunna vara intressanta för oss. Hade först tänkt att vara med och representera skolan på TUR mässan. Men kom på att jag va ju faktiskt med i ledningsgruppen på gymnasiet när vi skulle va med på gymnasiemässan så det finns ju inte direkt mkt som skilljer.

"utmana dig själv" ekar i huvudet från förra kursen...haha

Blev att jag valde att jobba med ett projekt tillsammans med Partille kommun som vill utvecka Lexby området. Eftersom jag vill jobba med destinationsutveckling i framtiden (iaf som det känns just nu) så kan det va en grymt bra erfarenhet.

Känns som jag har en bra grupp att jobba med oxå... Jag, Klas, Robin & Anton *whhiiee* mina pojkar de;)

Kanske blir det Göteborg redan imorgon, så grymt skönt att kunna jobba lite från hemmaplan...


Känner mig så ivrig och tycker det ska bli så kul!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0