Jag + Linn = 10år!!!!!

Idag för 10år sen följde jag med den nya tjejen i vår klass hem....
Det va på den tiden då en bussbiljett kosta 8kr kontant..

Först fika vi med oboy (drack det jämt förr) och bragokex med cocossmak. Kom ihåg att kexen va svåra att få ur paketet och dum som jag va (é) vände jag på paketet för att titta och då fick jag massa smulor i ögat. Just då hade Linn tagit en stor klunk oboy och började skratta såå mkt över min osmidighet att hon helt enkelt gav mig en dush av oboy.

Senare på dagen va vi faktiskt och badade i Tulebo... Linn hade sin Peter Andre T-shirt och jag en med hästar på. Efter badet skulle vi sminka oss... för vi skulle ju faktiskt till stallet:P hahaha

Då va det nån tävling på radion att dom skulle ta ett citat ifrån en känd film och översätta det till svenska och så skulle man ringa in och gissa på detta.

"Jag vill vara med dig inatt - Menar du sova över?!"

Skitroligt för 10år sen, vet fortfarande inte vilken film det är dock... någon?!

Vet exakt va vi satt när vi sa orden:

Jag: Du e nog den bästa kompis jag har haft...
Linn: ..du e nog oxå den bästa kompis jag har haft..
Jag: Men då e vi bästa kompisar nu då?
Linn: Ja..
Båda: Från och med nu......!!!

Tänk att jag tror jag kommer ihåg hela den dagen för 10år sen nästan in i minsta detalj.. Men inte nått som jag gjorde för en vecka sedan... visst e det sjukt ändå..


Du och jag , 1000 mkt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0