"Fickan" -500 av 5 möjliga

En sån in i helvete dålig film. Jag ska fanimej skriva ett kravbrev till Svensk Filmindusti och kräva mina pengar tillbaka.

2 skämt!!! Ett samtal med en viss Erik hade varit mer underhållande... han har iaf 3skämt!!!

Okej det ska va en tragisk film, men den va ju bara tragisk för att den va så in i helvete dålig.

Flicka blir lämnad ensam för sommaren... klarar sig bra...ingen får veta nått... inget tragiskt händer...slut!

Jag hade heldre skitit ner mig på allmän plats än att se den igen!

JAG VILL HA MINA PENGAR TEBAX!!!!

Förlåt Cicci för att jag drog med dig på den skiten...




Kommentarer
Postat av: Cicci

Den var fan sämre än så! den var så jävla dålig, jag får ångest av att lägga sådan tid på en så jävla skit-idiotdålig skit film!

2009-10-05 @ 18:23:06
URL: http://missunfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0