Dricka apvin å bli svin!

Ja de va ju tänkt att vi skulle haft en sofistikerad vinprövning efter Linas gitarrkonsert i onsdags.. yeah right..

Jag å Sofi hämta vår nya favvo BAG-IN-BOX "apvinet"!!!
Allt börja så bra med vin å tilltug men utlöstes snart till fyllekalastet i stadsparken:P

Terrorese har även fått en praktikant och lärling....."Sofie-svampbob"
Terror har lovat att lära henne alla trix hon kan=)

Ber om ursäkt igen för att jag drog ditt huvud i bänken, slog sönder ditt glas och hälde ut din flaska vin.....men fan va kul vi hade! och ska du upp i terrors klass så får du vänja dig vid lite PAIN!

Fan det va så mkt i onsdags som hände så vet inte vart jag ska börja, ett tag va vi på spökvinden och myste. Klas fick mig skratta hysteriskt när han posa ala playboystyle i kort tröja å inbakad fläta:) Robin och Henny dansa loss med mig när "what is love" kom på radion. Vet att jag å Sofia va inne på toa å  kissa å snacka men kommer inte ihåg om vad. Jag snäste tydligt åt Kim. Fick massa kramar av angelica. Blev stannad påvägen hem av polisen eftersom Klas sjutsade mig på sin cykel utan lampor mitt i natten.



Jag till Klas å Bille:

-Jag kan gå hem själv för fan jag är inget jävla barn!!!

-NEJ, men vi följer dig...

- Näe!! DÅ STANNAR JAG HÄR....


Mia å angelica kommer bakom påväg hem....

-Men Therese måste du stå på tågspåret?


Så jävla dum man e ibland....


Därför skiter jag i 2ornas fest på Lördag å drara ner till Göteborg nu i eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, ska vi dricka apekattvin o bli svin?

Du gumman jag kände inte ens av bulan eller märkte det förrän dagen efter och då var de inga problem! ;)

Hade grymt kul iaf!! Tack Terror



/Sophie-Svampbob

2009-10-24 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0