Äventyr med Cicci!....igen

Igår åkte man hem till hemstan igen! Så skönt!

Han få tag på Jenny och tog världshistoriens snabbaste lunch.
Blev hämtad av mamma å pappa... och dom hade min nya bil med sig, så första testrundan blev ifrn centralen å hem!

Han inte stanna hemma länge för Cicci tyckte att jag skulle komma in å se matchen med henne å Linn.

Matchkommentar: Grym match! Tobbe e bäst, men tårarna kom när Alex gjorde mål!

Linn å Cicci käka, världens sämsta service och kall mat, fick sedan sitta och vänta en halvtimme på notan. Sen bestämde jag och Cicci för att ta en springnota....det gick inte så bra...men kul va det hahaha...

Cicci har blivit kär i min bil... önskar jag kunde vara lika entusiastisk som hon...haha
Min bil döptes till "MY MJO" eller "lilla my" som vi kommer kalla henne. För det är absolut en hon sa cicci och cicci vet sånt för hon kan allt om 240:s. hiihi

Blev helt i Terror å Cicci anda en spontan roadtrip till Borås mitt i natten för att hälsa på mitt ex Kim.
Skrek högt till en skränig 240 radio halva vägen 
Stanna sedan på en mack å Tingelinga.
B
lev att vi köpte glass, chips, dricka, godis å kinderägg:P


Hitta ett Nintendo 8-bitars hos Kim med... åhhh det e sååå kul. Försökte även lura med Kim hem till Götet så vi kunde hittat på nått kul idag. Men han tyckte jag skulle stanna och uppleva "den underbara staden borås". Fuck you sa jag...

Sen hade vi de vanliga disskutionerna om:
-Vem som va elakast mot vem när vi va ihop!
-Vems fel det va att vi ens blev ihop och va ihop i hela 3år!
-Vems fel det är att jag e fet!
-Vem som snott vems vänner och släktingar!
-Vem som aldrig ställer upp för den andre!
-Vem som aldrig hör av sig!

Svaren till allt ovan e ju förstås: KIM / KIMS FEL!
även om han har en annan syn på det hela.

Hej Kim jag vet att du läser min blogg men du får faktiskt ringa ibland oxå... ditt CP!
BTW!  såhär mkt uppmärksamhet har du inte fått sen 2002...Grattis gubben!



Så nu e bilen invigd iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0