Super driver of "red danger" Linn och Förste Postiljon Therese

Idag va jag på kungsmässan igen, fast denna gången va Linn med. blev en fin klänning, en flaska håsprej och 23frimärken! Sen tog vi en sväng och lämnade inbjudningarna till vår klassfest med alla vi gick i grundskolan med. Känns som om det kommer bli en jävla bra fest faktiskt. Vi har hittat på massa bus. tråkigt är la att man inte blir överaskad själv eftersom man själv är med och planerar. Nästa gång kanske...

...sen blev det fika hemma hos mig med lite bullar å Linns nyinköpta te:P Vi började att skapa en låtlista till klassfesten med en jävla massa gamla låtar. ett tips om du vill hitta gamla klassiker är att gå in på absolute musics hemsida.

annars kan ni alltid ta min om ni har spotify. Ge mig gärna tips på andra låtar om ni kommer på nån jag glömt.


Linn tagen på bar gärning när hon besöker konkurenten... funderar på attt sätta upp denna på hennes jobb, eller e det elakt kanske? hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0