Så jävla vaken!

Har försökt med allt, men jag kan fan inte sova. Va jättetrött förut hade cycklat till Kållered fram och tebax, slitit med gräsklipparen hemma hos mormor, hela kroppen va slut. Kunde knappt hålla ögonen öppna när jag såg matchen på tvn förut. (Tidsoptimisten Therese va framme igen så han inte in till stan...) Ändå kunde jag inte sova. Tankar har snurrat i huvudet fram å tebax. Har försökt med att öppna fönstret för frisk luft, meditation, kolla på film/tv, varm mjölk, räkna får...alllt!

Vid 2tiden slumrade jag till lite snabbt och drömde att Cicci dog. Jag vakna helt svettig och tårarna bara forsade. Drömde att ingen mer än jag verkade bry sig och, där satt/låg jag i hennes hall på golvet och skrek helt hysteriskt nått  i stil med "jag vill inte leva mer, jag kan inte leva utan dig!!" medans "folk" försökte få mig att lämna lägenheten och tyckte jag skulle släppa taget. Paniken från drömmen sitter fan fortfarande kvar. Tårarna rinner nu baraför jag tänker å det igen

Tror det är för att hon opereras imorgon/idag. Men jag trodde inte jag skulle reagera såhär. Klockan är 04.33 nu. Vet att hon läggs in vid 08.00 så hon går la upp snart kanske. Vill bara ringa henne just nu, bara höra att allt e okej. Men vet att hon måste få sova.

Hatar detta!!



*Every picture of us is like freezing a precious moment*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch va hemskt! Vad opereras hon för?

2009-05-26 @ 21:02:06
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0