Några tankar i natten...

Kom precis hem, har varit och lämnat Cicci och Mattsson i trygga hemmet i majorna. Känns som jag kan andas ut igen nu när dom e hemma i säkerhet. Va ju så orolig för att dom inte skulle gilla det jag har gjort i deras hem. Men dom blev ju faktiskt väldigt glada så det kändes med en gång som en sten föll från hjärtat. Har ju rotat bland Ciccis och Mattssons privata grejjer. Det kändes väldigt fint och personligt att få blanda dem och faktiskt skapa ett hem för dom.

Jag har märkt att det varit väldigt mkt negativ energi mot dom och mkt prat om "om det inte skulle hålla" ,"när ni gör slut" och så vidare. Känns som dom orden ploppat ur min mun och väldigt många andras. Istället för att faktiskt uppmuntra deras beslut att skapa en gemensam vardag. Två människor har ju faktiskt hittat varandra och på kort tid verkligen kännt att detta är rätt. Dom har så mkt gemensamt, bryr sig om och är faktiskt jävligt måna om varandra. Dom lyser när deras blickar möts.... det är kärlek, det är äkta..

Så alla ni som känner igen er, tänk på vad ni säger och var lite positiva. Vet att vi lever i ett samhälle då det är ytterst ovanligt att man håller ihop med nån hela livet men vi kan inte gå in med den attityden från början.


Mina finaste
*kärlek*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0