Lidköping igår...

Va ju uppe i Lidköping för intervju  på skolan för Kultur Turism. Åkte la dit lite halvhjärtat från början. Men nu känns det verkligen som att jag kommer bli jävligt besviken ifall jag inte kommer in. Tror den hade varit helt perfekt för mig.  Det enda som tar emot är att jag isåfall måste flytta dit upp.. det är inte stort asså.  Tog mig en promenix innan mötet, lite roligt att jag hitta ett ställe där jag och Nalle fick stryk en gång när vi va 13..haha..


*Traktor nummer 7 påväg upp*

Kan man bo här tro....?!




Fikapaus....


Torget

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hur lång är utbildningen då?

2009-06-01 @ 12:08:49
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0