Fytt e flytt och kommer aldrig igen!

I fredags gick det sista lasset för Cicci hem till Majorna igen. (Iallafall så trodde vi det eftersom Mattsson hade "tatt allt") efter inlastningen blev det den heliga flyttpizzan och bärs! Hade jävla trevligt. Sen kom Ciccis kompis Matilda med, det va oväntat och jätteroligt.

"Jaha... jag trodde du ville ha en kram"
Matilda sitter med en kebab i knät och med utsträkta såsiga fingrar frågar efter papper, vilket kunde misstolkas enligt Tommy:P

Ölen tog slut, whiskeyn kom fram...vodkan med... synd att vi inte hade bland dryck, men det gick ju tydligt bra ändå insåg vi. Det började snackas om att gå upp och se soluppgången från masthuggsberget. Fan vilka jävla idioter dom va tänkte jag, orka sitta här hela natten. Men det skulle visa sig att vi redan suttit där hela natten, Ciccis kompis Matilda hade kommit förbi, efter det krogen stängt, klockan va nästan fyra och den enda idioten det va jag, som helt supit bort tidsuppfattningen.

Cicci gick och la sig snällt, denna gången va det min tur att vara fyllot. Så med en whiskeyflaska och glas besteg jag Mattsson, Tommy och Berra Masthuggsberget. Fan vad jag inte ångrar det, det va något av det absolut vackraste jag sett. Höjdpunkten var när Berra sätter på en väldigt svensk låt precis när solen reser sig över vackra Göteborg. Jag ryser bara jag tänker på det.



Mattsson drar åter igen en av sina "roliga" ordvitsar
Just här va ordet "KNÄ-SKÅL"


Mattson bjuder på kampsånger klockan 4 på morgonen


Alla pesssar på körkan!


En bild som sammanfattar:P


Första parkett, väntar på att showen ska börja...


Får väll lägga ut den enda bilden på mig då. (Så Cicci nu har du en fulbild!)


......



Tommy och Berra ska hitta plan mark för att brottas





Vid 6tiden gick vi. Jag å Mattsson hem till Cicci och Tommy och Berra till Stena terminalen. Smart drag killar!!! Mattsson fick ett samtal från en förvirrad Berra i Danmark som tappat bort sin Tommy. Men han hitta han på en parkbänk, som tur va:P

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha!

2009-05-20 @ 17:43:03
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0