Försvunnen spray!

Asså ena stunden står jag och tar ut min nya hårsprej ur sin påse i hallen. Nästa sekund är den borta! JAG HATAR DETTA! Jag förlägger ALLTID grejjer. Har letat som en jävla idiot i 3timmar nu. Min bror sitter bara och skrattar åt mig för att jag är så upprörd. Men jag måste ju vara helt dum i huvudet?

"Om jag ser din spray ska jag säga till den att du letar efter han" / Robin

SKITUNGE!


Träffade Soffi-propp förut med, hon va hemma och hälsade på sina päron. Gick en sväng med hennes vovve som jag aldrig kommer ihåg va han heter... söt e den iaf. Fan blev på så jävla glatt humör efter vår snackis:P Hon är nog en av de mest genuina mäniskor jag känner. Slog mig hur mkt jag tycker om henne. Vi ska bugga på klassfesten!!!


Utdrag ur Ciccis blogg:
O DU DIN JÄVEL, JAG SKA LETA REDA PÅ ALLA
FULA KORT JAG HITTAR PÅ DIG O LÄGGA DOM PÅ MIN BLOGG!
du förstår precis varför jag är upprörd din lilla filur !

Svar: Hade du inte varit ett sånt fyllo så hade du inte supit bort din kamera, och då hade du kunnat ta massa fulbilder på mig:P hahaha


Kommentarer
Postat av: Cicci Aka Väskkastaren / Landvetter

jag har inte supit bort min kamera! jag vet precis vart den är, men jag tycker aldrig det finns något att ta kort på !!!!!!!!!

2009-05-15 @ 17:08:40
URL: http://missunfit.blogg.se/
Postat av: Sofia

snoddas heter han ju ;) ja det var mycket trevligt att prata massa gamla minnen förut :) blir alldeles för sällan! men lätt att vi ska bugga på klassfesten ja ;)

2009-05-15 @ 19:40:56
Postat av: Angelica

Haha känner igen den där tillfälliga sinnesförvirringen du!

2009-05-15 @ 20:08:24
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0