3 tänkbara rubriker!

Valborgsfirande, Linns flytt och en klassfest.... en del har iaf hänt det senaste.

VALBORG
Blev att man firade i Lindome iår, va ett tag sen måste jag säga. Kom ihåg när man va 14is och drack folköl och hoppa hoppborg nere i centrum. Vuxen...men ändå barn:P Hämtade Cicci och sen va det en misslyckad grillning med päronen, sen for vi upp till Andre-As och Sandra. Kim hade oxå hittat dit och satt redan och pipla öl när vi kom. Det va trevlig stämning redan från början. Vissa gånger skratta vi så vi skrek och vek oss på mitten.

Efter ett tag besluta vi oss för att åka ner och kolla på elden nere i centrum, men dom fick inte tillstånd att elda där iår. Istället hade dom en stobildskärm med elden mot almåsskolans gympasal "Live från Lindevi!!" Har tekniken kommit till Lindome undrade jag? Sen blev det en öl på Lindo...eller ah Lailas som det heter nuförtiden. Dom kan döpa om det bäst fan dom vill, det kommer fortfarande alltid vara Lindo! Men det va inget drag där alls iår så vi stack tebax upp och fortsatte festa till det. Det enda roliga va när Jimmy Herkules kom, han har ju nämligen fått för sig att han låg med Cicci på midsommar och har spritt ut det för allmänheten, vlket retat cicci nått så in i helvete. Så Cicci valde att konfrontera mäniskan.

Cicci: Har vi legat med varann?
Herkules: näe det vet jag inte...OJ NU RINGER DET *tar upp mobilen* (som inte ringer)
Cicci: Det gör den ju inte alls det!!!
Herkules: Jo... "Ahh det e Jimmy" *låtsaspratar i mobilen å smiter därifrån*

ÅRETS BORTFÖRKLARING nr 1!

Efter ett tag blev Andre-As trött och slängde ut oss:P Jag, Cicci å Kim vingla vidare hem till mig. Cicci va vingligast av alla och försökte ett tag rida på Kims rygg vilket inte alls gick bra, sluta med att bägge låg på backen..haha.
När vi närmade oss mitt hus såg vi att min käre bror och hans vänner satt på balkongen. tydligen hade dom haft bajjtråkigt hela kvällen så det va ju jätteskojjj att vi kom.

Öl hade dom med...tack sa vi och fortsatte vår fest. Det är oxå här det är en aning dimmigt för mig. Kom ihåg att vi hitta en GAIS-halsduk vi grilla upp.. fan pappa va inte glad när han såg brännmärket dagen efter. En stol gick oxå sönder....liiite mitt fel faktiskt. Skyllde allt självklart på Robin... Whats a brother for...

Kvällen sluta med att jag å Cicci börja tjaffsa när vi kommit förbi vårat senementalsnack vi alltid har. Cicci skulle absolut åka hem, slänger min mammas väska över axeln och är påväg ut. Jag påpeka att det va fel väska hon tog medans hon tror att jag anklagar henne för stöld. Sen stormar hon iväg och jag efter och frågar om hon inte sak ha sin väska varpå hon svarar något jag inte kommer ihåg...men roligt va det. Jag tänkte ju att hon skulle komma tillbaka eftersom hon varken hade nycklar telefon eller pengar med sig. Inte ens Cicci skulle sticka utan det.... oj va fel jag hade.

Cicci måste ha promenerat ner mot Centrum och lyckats få tag i en taxi, sen när hon inte hade pengar till taxin anklaga hon taxichafören för att ha stulit hennes väska. Hennes pojkvänn va heller inte hemma och sen fick hon tag på nån snubbe med mob men då svarar varken jag eller pojkvännen för jag antar att vi bägge låg i koma vid det laget. För att göra en lång historia kort så kom Linn och fick hämta henne i Mölndal dagen efter. Då hade hon somnat i en fotölj hos nån ful jävel som tyckte synd om henne.

Kan väl säga att det va straff nog, att jag kommer att skratta åt denna kvällen så länge jag lever.

Amatörernas afton - Valborg... Cicci tog det hela till en helt ny nivå..
Älskar dig ditt jävla fyllo!

Bilder kommer imorgon pallar inte nu...


FLYTT
Linns flytt gick ganska smidigt till, men får la erkänna att jag nog inte skulle ha kört bil. Fastna nästan med hjärtat i halsen när jag åkte in i en svärm av poliser och piketer när jag va påväg att hämta andra lasset. som tur va det inte mig utan alla 1maj demostranter de va ute efter..phuuuu.

Två svängar blev det med bilen, kan ju inte direkt säga att jag inte kände av baksmällan heller men Mattson som höll på att packa ner en del höll mig på ett glatt humör. Skratta medt åt Cicci och alla Flashbacks jag fick allt eftersom dagen gick. Vi hade vår egna lilla demostration med samtidigt som jag packa upp å diska:P

"RÄDDA VÅRA TRÄN"

Hahaha du e föör skön ibland Matsson!

Sen va det hem till Cicci och mobba skiten ur fyllot. Hon såg inte alltför pigg ut. Sen va det jobb för hennes del haha stackarn. Själv åkte jag hem, trodde jag skulle köra av vägen, va så jävla trött.


KLASSFEST
För några timmar sedan ringde Linn mig och bad mig hoppa in som reserv i Klassfestkommitén. Dom hade samlat sig hemma hos Nalles mamma... åhh va kul det va att se henne å Nalle igen. Fast man inte setts på så jävla länge känns det alltid som det va igår när vi träffas. Konstigt egentligen.

Är ansvarig för alla inbjudningar nu å lite annat, men det tycker jag ju bara e kul. Att knepa å knåpa e ju min grej vet ni väl:P Oj vad mycket skratt och fniss det blev, ska faktiskt bli riktigt jävla roligt att träffa allt folk igen.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Mister herkules sa inte "öhh, ne det tror jag inte" han sa, "öhh, nej det har vi inte". Rätt ska vara rätt! oj, NU RINGER DET! Kalla mig inte fyllo ! du är lika mycket fyllo som jag :P

2009-05-04 @ 15:08:02
URL: http://missunfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0