My baby´s back home..

Hämtade upp mina kära vänner på Landvetter idag. Dom hade varit på en liten resa till London och vart med om massa trevligt... (som sagt tidigare...e inte alls avundsjuk..!!!!!) Tur att mitt hjärta e hemma igen, började få min Cicci abstinens, som vanligt. Men nu mår jag bra igen... Fick se massa kort och höra flera berättelser från resan, va riktigt kul att se dom så lyriska. 

Hoppas jag oxå kommer iväg dit en dag... blev inte direkt mindre sugen på att åka efter allt gott jag hört om landet i väst:P



Två glada resenärer





Ciccis väska blev åter igen misshandlad av rasistiska väskkastare som inte tycker om extremt "färgare" väskor. Denna gången hade dom inte bara repat den utan även sparkat av ena hulet på den. Cicci gick bärsänkargång på terminalen och fick två helt nya väskor varav en va helt rosa.. väldigt Cicci tycker jag:P

Kommentarer
Postat av: Cicci

Fint det ser ut att jag "bär" väskorna o Mattan bär på 2 påsar :P. Min stackars lilla väska :'(, han har vart med på många fina resor han! men nu är det slut med det för hans del :(

2009-03-08 @ 00:10:12
URL: http://missunfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0