Kvarglömda bilder..

Kom på att jag har lite bilder jag tänkt lägga upp men aldrig fått tummen ur... här kommer dem...






Fick ett infall att baka scones igår, brukade göra det jätteofta förut men innan igår va det ett jävla tag sedan. Dessa va dock betydligt nyttigare än dom jag annars gjort. Överaskade mamma med denna brickan å mys i soffan. Fast det va lite för gott så jag åt alldeles för mkt för sent på kvällen. Hade typ kramp i magen hela natten. Dumma mig! saknade marmeladen med... nästa gång så..



Sconsen blev ju bra, men mindre bra blev de två mjuka pepparkakorna jag gjorde tillsammans med bullarna hemma hoss mormor i fredags. Glömde att ha i socker så det blev bara total katastof. Försökte rädda situationen med att fråga mormor om hon inte hade några vänner med diabetes. (vadå! gamla människor har sånt) Men mor mor sa att inte ens dom skulle uppskattat detta.. Så jag bad henne slänga skiten, kändes som om dem hånlog åt mig där i formen. Sen när jag tog kort på bullarna (se tidigare inlägg) så fråga mormor om jag inte skulle ta ett kort på kakorna med:P

Hon kan retas hon...




Efter en mindre lyckad blondering precis innan min och Ciccis utgång i lördags gjorde hon nått helt oväntat. Istället för att bitch and whining tog hon bara den rosa sjalen, virade den runt huvudet, massa smink på, stora örhängen...DONE! Hur coolt som helst! Vi kom inte ens på vagnen innan vi blev påhoppade av ett killgäng:P haha skitkul, dom undrade om det va pga. religon hon hade sjalen...Då chockar hon och börjar prata om hennes kamp mot cancern... haha det va as kul å se minerna på dom...





 

   


Cicci och jag firade FET-Tisdagen med att springa runt och busa på IKEA för att tillslut komma till restaurangen för lite soppa och semla.







Från den gamla goa tiden då vi hade tjejkvällar... sällsynt idag..
Ja jag vet Cicci, du tycker du ser ut som en kille...

Kommentarer
Postat av: cicci

fan, det är synd att prislapparna syns, annars kunde jag låssas som jag var hemma med en kopp te ;). Lite märkligt o sitta hemma hos sig själv med jacka och skor kanske :^(

2009-03-25 @ 23:17:56
URL: http://missunfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0