Blod svett och tårar...

Har inte skrivit så mkt på några dar, har haft ett annat projekt som tagit upp min tid. Fick nämligen för mig att sticka en bolero och nu är den äntligen klar!!! Känner mig jättestolt eftersom jag inte ens lyckats avsluta en halsduk innan. Är ju bjuden på "bara brudar" hemma hos Angelica på fredag och eftersom jag inte har sådär jävla mkt cash just nu till att köpa en ny outfit kände jag mig extra motiverad att bli klar. Så nu kommer jag känna mig jättefin. Fick även veta nyss att jag kommer få typ 8000spänn tebax på skatten *whiiiii* dom kommer att komma väl till pass:P

Titta vad fin den e!!
Hur den ser ut på får ni veta på fredag!




Mönstret


Nu ska jag börja med ett nytt hemligt projekt, en pressent faktiskt. Men till vem säger jag inte:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0