Sköna tråkiga måndag..

Jaha... då ska man börja ta tag i allt som behöver göras inför flytten till Lidköping. Kanske e rätt smart att få allt undanstökat så man kan njuta av resten av sommaren med vänner (å familj).

Idag har jag iaf skaffat E-legitimaton och ansökt om studielån till CSN. "Skolvädinnan" ringde i morse och sa nått om ett rum hon hade hittat.. Men sen ringde hon ifrån skyddat nummer så kunde inte ringa upp efter ha tagit en sväng på nätet. Självklart missade man ju när hon ringt upp 3gånger med... så jävla typiskt mig!!!!!!!!

Men det e lite gjort iaf.... Tänka att jag faktiskt ska flytta, det känns inte så. Tror ingen runt om mig fattat det heller riktigt. Eller så kanske dom bara inte tycker det e nån big deal. Har ju vart ute å flugit förr så dom e nog vana vid att jag sticker iväg ibland.:)

Ska ändå ta vara på sommaren, imorgon blir det sol sol sol....


Kan någon från min gamla klass lägga upp bilder ifrån klassfesten, Robert lägga upp ifrån midsommar och Kenneth ifrån kalaset igår...TACK!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0