Seeegt....

Sitter och gör lite uppgifter nu, går ju "jobbsökarkurs" nu i 6veckor. Arbetsförmedlingen vill det, fast att jag ska börja plugga och har ett extrajobb så anser dom nämligen att jag måste söka jobb på heltid via denna kursen. Skit samma orkar inte gnälla, får ju faktiskt pengar för det.... men jag tycker inte om det alls!!! Bara så ni vet! Cicci vet:P

Om man ska säga nått positivt med kursen så e det nog Sandra, världens gulligaste tjej! Hade jag inte gått dit hade jag inte träffat henne ju. Vi va och shoppa loss idag...eller ah hon gjode inte jag... Jag handla serveringskläder... och klänningen som Linn tyckte jag såg gammal ut i. Jag skiter faktiskt i va du säger nu!

.......Den är snygg, den är jag och nu är den min! Gammal kan du va själv... ja e ju bara 21:P

Sandra unnade sig ett par ormskinnsstillettskor för 700spänn men det e ju sånt man faktiskt måste unna sig när man e arbetslös ansåg hon. Fast jag fick stoppat henne från att köpa jeans som tom personalen varna henne för att köpa.

-Dom kommer töjja sig, du kommer inte kunna ha dom.
-E de säkert då!
-Ja det e säkert, hon i provrummet sa ju de
-men det kanske inte va samma hon hade köpt
-men hon sa ju att det va exakt samma
-gjorde hon
-JA det gjorde hon
- Men det kanske inte händer med mina
-Tror du på det själv?
-man kan ju hoppas
-Du kommer gråta när dom har töjjt sig och ångra att du inte lyssna på mig.
-Nej då kan jag ju lämna tillbaka dom
-Det går ju inte om du vart ute med dom
-Inte
-Näe
-Men det e ju öppet köp.....
....disskutionen fortsatte i en halvtimme... jag skojjar inte... sluta med att jag gick vidare och vi fortsatte disskutionen via mobilen så jag hann göra mina ärenden..

Haha.. hon e för go hon... helt plötsligt på H&M :
-du det känns som om jag kännt dig hela livet Therese
...desamma svara jag...
och mena de faktiskt. Det kändes så enkelt.
Livet e härligt ibland!

...jag har en ny vän!






Såhär snygg blev jag i mina nya kläder jag köpt, imorgon ska jag jobba. Ser jättemkt fram emot det faktiskt. Ser fram emot mycket nu för tiden, härlig känsla! Klänningen får ni inte se för den ska jag ha på klassfesten. Vet att det finns en eller två där som läser och kanske läcker min outfit till pressen..haha:P

Nä nu måste jag fortsätta med min uppgift. Den ska vara inne kl 11:00 imorgon. Känns som jag redan börjat plugga. Får ta det som inskolning:P

Pöss på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0