Midsommar, Street Race och Kalas

Fan vilken helg det va. Börja med midsommar hos Jenny. Trodde det skulle vara enkelt ordnat å så men fan va flickan tagit i och handlat tillbehör. Bål fanns med och det kanske förklarar varför jag hade en halv flaska vin och 6bärs kvar när jag vakna dagen efter. Utan baksmälla med, händer ju inte allt för ofta får jag säga. Kanske berodde det på att jag redan va bakfull när jag kom till festen eller för att jag helt enkelt tjöta och sjöng såpass att jag glömde av att dricka.

Trevligt va det iaf  Det enda jag kan komma på är att det togs en bild av mig i jennys lack-platå-stövlar, tecknade pyjamasbyxor, rött linne och rosa-fluffig cowboyhatt. Känner lite spontant att det kortet vill jag inte dela med mina vänner på facebook:P ...hoppas jenny håller med mig;)




Lördagen bestod med i bakfyllemys, vilket alltid är trevligt även om jag då inte va värst bakfull. Va tvungen att hämta min väska och mobil hos Cicci bara, vilket tog emot något. Men Jenny va en ängel å övertalade sin johnny att få låna hans bil å köra mig. Vilket INTE va det lättaste. johnny likt de flesta killar har ett onormalt förhållande till sin kära bil. Så vilkoret blev att han hängde med. Så medans jag sprang å hämta väskor så tanka dom på shell... Haha sprang oxå in en sväng och glömde helt av min väska och va helt påväg att köra iväg utan den. Så lite trött va jag allt.

Det blev en sväng till ICA Maxi och köpa glass, sen kolla vi Lejonkungen 3 och jag å Jenny kunde klart alla repliker i hela filmen haha den e så jävla braa... Saknade dock min Hakona Matata vän Miss Timonen:P
Sluta dock med att vi slockna alla 3 och vakna inte fören vid 20.00tiden, skicka iväg Johnny till pizzerian och börja kolla på Göta Kanal.

Mitt i filmen tyckte Johnny vi skulle åka på nått jävla street race... Jaja tänkte ja, kan ju va kul å se bilar iaf. Även om jag klart föredrar de lite äldre å mer kromade modellerna. Men fan va glad jag va att jag hängde på va jävligt intressant å man fick en jävla adrenaline kick av det. Åkte fan runt hela natten och kolla på olika ställen då polisen ständigt skickade iväg oss. Fast vissa va ju iof lite snälla och sa  "vi åker en sväng":P  haha inte visste jag att farbror blå hade en förkärlek till Street raceare, blev jävligt förvånad. Fina bilar fanns, å mindre fina men jäva trimmade.

Det enda jag inte gilla va en brud som med en gång vi kom fällde en onödig kommentar som bara påvisa att hennes IQ va likamed IQbadboll.... ju mer kvällen gick destu mer irreterad blev jag över det. Sa till Jenny att kommer hon å säger något mer till mig ska jag FAN fråga ludret va hennes husvagn står parkerad, jävla trailer trash!!!

Men men man kommer ju alltid att tänka på sånt efteråt tyvärr.... om vi inte kollar nästa helg igen, för de lova du Jenny *blink* *blink*
Filmade lite när vi va i Bergsjön, tyvärr blir det ju inte så bra med mobilen men ändå:P





Så har jag vart hemma hos Sanna med, min kära kusin. Inget nytt där bara kalas igen:) Middag, tårta, godis, Gurka:) Ni som känner mig förstår humorn i det hela.

Nu ska jag kolla på Previlege som e min nya favoritserie som jag va tvungen att ladda ner hela säsongen av bara för att jag inte orkar vänta en hel vecka på ett nytt avsnitt. Tror kanal 5 visade 2:a idag men jag e på nr 8... :P  Den e rätt underhållande faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0