Jag drar på husvagns semester över vintern!

Fattar inte hur jävla svårt det ska vara att få en lägenhet i LIDKÖPING Vem fan vill bo där egentligen? Okej, jag kanske e lite mycket "citymänniska" men ändå...

Tackade precis nej till ett rum, där jag skulle dela toa/dusch å pentry (inte kök ens!!) med nån gymnasietjej!
Man skulle vara en lung person, inga fester å inte röka utanför byggnaden ens!...

E jag kräsen då? Det tycker tydligt min mamma!

2100kr!!!!!

Som sagt, hade heldre lånat päronens husvagn och ställt mig på närmaste camping över vintern!

Kommentarer
Postat av: Jenny

NEJ du är inte kräsen då!

Sjukt dyrt för ett rum där man delar ett pentry! med någon annan och sen inga fester å inte röka vid huset ens..

jag hade tatt husvagnen utan att tveka..

2009-06-25 @ 20:00:02
URL: http://bitterpalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0