Hitta två bilder...

Kom på att jag varken lagt upp eller skrivit nått om detta..


Här e från i fredags, skulle från början dricka bärs i nån park med Angelica för att sen åka förbi Cicci en sväng men när parken tillslut blev Anneberg så hoppa jag den bärsen. Blev att åka till Cicci där vi spela spel..... har tyvärr bara detta kortet eller ah... jag har ett till när mattsson blåst upp sig till en obscen skulpturimitation men eftersom det kan vara stötande och Cicci sitter brevid och ser full ut väljer jag att inte lägga upp den bilden. Allt för att bevara familjefriden i vårt hem! =P


JA Cicci du vann! Vi vet!



Här e min och Ciccis lilla picknick som vi hade på lördagen. En jättegod sallad och smarrig tzatsiki. Mums!
Cicci ville inte va med på bild för hon kände sig inte snygg. Men, då skulle ni sett henne samma kväll, faaaan va fin hon va. Fixade hennes hår och smink... min flicka va så dropped-dead-gordius! De e då helvete att min kamerasladd inte kan hittas nån jävla stans, vet dock att jag haft den hos Linn. Kanske e den kvar där? hmmm..




Nu har jag iaf lagt upp bilderna, om 1 ½ timme börjar jag jobba på mitt nya ställe... Villa Odins Lund, ska bli väldigt spännande faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0