Halvägs till Landvetter och en Vitryss på rosen!

Nu har det varit ett litet glapp igen men jag ska förklara varför. I förrgår så va de ju måndag, och då jobbade jag, efter detta åkte jag hem till min kära Cicci. Tanken va väl att vi skulle ut i underbara sooolen men det blev nästan en joggingtur genom slottskogen, för på andra sidan i Linné väntade ölen. Cicci ringde å bad Linn komma ner och göra oss sällskap. Det krävdes inte alls mkt övertalning:P

Efter några timmar och 3 tallrikar tacobuffet bestämde Linn sig för att vara duktig och åka hem å nana. Jag kände just då att det inte alls skulle vara fel å sova. Men Cicci kalla mig kärring så det blev mera öl.

Efter ha suttit ett tag på Viktoria fick Cicci den briljanta idén att åka till Landvetter och ta en sista minutenresa. Jag va full men ändå tveksam. Cicci kalla mig kärring igen och jag va på. Så började vi planera allt, men först va vi ju tvugna att ta oss hem till mig och hämta pass så vi ringde land å rike efter sjuts. Cicci ringde 118118 och fråga om numret till apollo å Landvetter. Dom va förövrigt väldigt inkompitenta för vi fick typ inget nummer som stämde.

Tillslut hamna vi hos Cicci där vi satt limmade på datorn och leta resor... men nej... det fanns ingenting ju! När vi nästan gett upp hoppet så kom vi på, fan vi åker till Kiel istället! Men då hade vi redan missat båten med 4-5timmar.

jaja. det va väl inte menat den här gången tänkte jag.

Igår vakna jag hos cicci men han knappt öppna ögonen innan jag blev jag inkallad till jobbet, det va en jävla massa å göra, och vad passar bättre då än en liten öl efteråt:P Cicci kände sig inte bra alls men Linn va på. Ville ju se U-21 matchen så tänkte se den på storbild i FAN-Zone i bältespännarparken.

"Detta kommer nog inte bli en av det målrikaste matcherna"
sa komentatorerna innan match.

Får ju hoppas att dom har fel svara Linn...

Oj Oj Oj va fel dom hade... det enda dom hade rätt om i sin analys va att det finns 3 spelare i laget med samma frisyr nu även kallad "U-21frillan"... djup annalys...

I halvlek stack jag å Linn till Rosen och drack vitryssar och firade 3-1.. och 4-1.... å 5-1


Vill me ha en sån tröjja ju:P


En "vitryss" på rosen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0