Grattis Sverige!

Idag är det nationaldagen!!! jippie! Ska nog komma på nått sätt att fira detta riktigt ordentligt...
Jag ska va med och ta tillbaka nationaldagen tilll folket! Borde utvisa alla äckliga högerextremer!!!!

Mina kusiner fyller idag, ska dock bara hem till en av dem idag, Kenneth. Har bakat tårtor till han. Sisst lyckades jag baka världens äckligaste tårta till min egna födelsedag, så jag bad han att få baka till hans. Måste få upprättelse inför släkten känner jag. Tog ett säkert kort... marsipantårtan. Fast jag tog ut svängarna riktigt ordentligt! Vill inte lägga upp några bilder nu för jag e rädd att han eller Sanna skulle tjuvkika:P

bilder kommer imorgon... eller senare ikväll



Härromdagen va jag och Linn ute och dansade, kan vara kul att berätta. Vi säger nämligen alltid alltid att vi ska göra det men slutar alltid med att vi sätter oss på rockbaren, diamond eller babar... Tråkigt som fan i längden. Men nu va vi ute och svängde dom lurviga tills jag vricka foten i en bugg med okänd man. Men oj oj oj va vi dansa!!

Hela utgången va fruktansvärt spontan då allt börja med att Linn ringde efter jobbet... snacka typ hela vägen från jobbet tills jag va i Lindome.

"Men va fan kom hit Therese. Jag har 3liter vin

Blev att jag vände i Lindome och tog tåget tebax in till stan... jävlar va inpulsiv man måste vara hela tiden.


3liter senare.....
"Thereeeeeees... jag vill dansa!!" (Linn blinkar med sina rådjursögon)
-Ja men då ska vi fan dansa oxå, svara jag!
"lungt"

Hon smika mig jättefint och sen hitta vi en gammal partyblåsa jag glömt hos henne.
Kan ju tillägga att under kvällen spenderades 20kr!!! och det dracks mer än 7bärs å lite inträde till Push eller va fan de heter brevid diamond....

I still gott it! Men känner man sig snygg blir man snygg antar jag:)



Va precis över hos min "syster-yster" Tina och överlämnade ett lite paket för hon har tagit studenten precis. Samma dag som jag tog med:P fast 3år senare dock;) Måste åka och kolla på henne nu när hon spelar i Koppabergs Göteborgs FC. Hon har lovat biljetter nu till mig å Linn resten av säsongen så då har vi inget val, då måste vi ju bara gå!



Dagens bild blir vinnaren av Sverigebilden, så jävla svenskt!



PARTY ON SWEDEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0