Fyra bugg å en Coca Cola

Ikväll blir det dans på Kajskul 8. Jag å Sofia ska dit. Dansband å grejjer... har ju ingen annan vän som gillar sånt. Hade dock helre velat gå igår då Arvingarna och Striples spela men men... blir nog skoj ändå!

Men först ska jag å Sofia hem till henne och käka tacos å dricka lite vin:P Sen bjuder vi upp till dans.. I värsta fall får vi dansa med varandra haha...

Har bara svårt att bestämma mig för vad jag ska ta på mig, har inget  som säger "bugg" i min garderob. Tycker inte jag iaf. Man vill ju ha en sån där klänning som stårr ut när man snurrar:P Precis som när man va liten hihi*

Får nog bli den jag hade på midsommar, eller en jag köpte nu härom dan...en rosa-lila, kan ni tänka er mig i en sån?!! Fin e den iaf.


Ska få Sofia att ta med sig kamera så jag kan lägga upp lite bilder imorgon. Får nog inte bli så mkt dricka för Therese ska ju upp tidigt. Ska med Linn imorgon och kolla fotboll, dricka bärs å sola!!


Have a nice day!




Jenny: Om du läser detta så, hör av dig!
Av nån konstig anledning svarar du inte när jag ringer.
Det kan endast bero på 3 saker.

1. Du vill inte att jag ska ringa från skyddat nummer och protesterar lixom alla mina vänner.
2. Du vill inte prata med mig
3. Du har helt ärligt missat samtalen..

CALL ME, BITCH!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag försöker inte undvika dig har inte haft några missade samtal från dig gumman..

Men hade jag hört när du ringde hade det mycket väl kunnat tänkas att jag inte svarade i protest mot det skyddade nummret.. :P

2009-06-29 @ 13:59:49
URL: http://bitterpalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0