Bloggtime!!

Hur många bloggar följer du? Själv följer jag inte så många "kända" bloggar alls faktiskt.

Är mer intresserad av vad Linn, Cicci, Jenny eller mina andra vänner gör än Blondinbella... även om dom är bra mkt seegare på att uppdatera sina.

Men nu har jag fastnat för en blogg utöver det... och det är Nostalgi för sena 80-talister. Men det kanske beror på att jag är så fruktansvärt nostalgisk av mig... Men det är en "JA, - Just de-känsla" man får varje gång. Tänk så mkt man glömmer av som har vart mordernt eller inne under sin uppväxt. Tycker hon som har hand om sidan gör det grymt bra... med lite tips ifrån allmänheten!

Så om ni har tråkigt kikilera där en sväng:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0