Aningen blondare...

Fick för mig att göra en miljon blonda slingor i mitt hår igår när jag va lite bakfull...eller ah jag va nog fortfarande full.. Har ju gått och sparat ut min natuliga hårfärg sen dec08. Inte färgat eller nått på den tiden bara toppat emellanåt och varit AS noga med att göra inpackning varjegång jag tvättar det och sedan lägga i massa värmeskyddande eftersom jag är plattångsnarkoman.

Varför har jag gjort detta kan man undra? Jo för att efter jag blonderat håret 07 och haft i långa extentions så behövde det vila lite. Men nu dum som man e mer än ett år senare så sitter jag här igen.... Blond å jävlig...

Har en gul slinga bakom örat som inte blev bra alls, men Sanna hade nått mirakelschampo, tror det är sånt silverschampo. Hon sa att det funkat jättebra på henne så ska testa detta...

Har ingen bild men det ser typ ut såhär.....


Så ser mitt hår ut...typ.. lite mer hår kanske...
Fan va smal jag va där... suckl


MÅSTE ha en ny kamerasladd!!! NU! Nån som vet vart man kan köpa separata?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0