Tjejer, tjejer, tjejer...

Försöker lösa hela Cicci, Jenny och Therese konflikten nu.... pratade med Jenny häromdagen och jag hoppas verkligen vi kommer fixa allt detta nu. Känns som det som hände på Jennys födelsedag är löst. Men det dök ju upp en massa andra saker som vi måste ta itu med så att alla kan gå vidare. Vi är tre tjejer, det brukar ju inte fungera, men det kan faktiskt göra det om alla anstränger sig.

Likt ett äktenskap måste man nog jobba på vänskapen med och det är nog dax att uppdatera våra löften till varann...

Vi har bestämt oss för att skriva brev till varandra, ärliga brev om varandra, om det vi tydligen säger bakom varandras ryggar. Det är så synd att man har en tendens att fokusera på allt negativt istället för det som är bra. Men nu måste vi ta upp det! Vi tycker ju faktiskt om varandra. Sen får vi helt enkelt berätta vad vi faktiskt önskar oss av varann, förändring sker ju kanske inte på en natt men om man är medveten om sitt beteende så finns det en chans att man lyckas att vända på det. Nu har ju allt vart väldigt fokuserat på vad Jenny tycker om Cicci, de mesta är väl lagt på bordet men vad vill Jenny att Cicci ska göra med den informationen?! Vad måste jag göra för att förbättra vår relation?!

Mitt nyårslöfte till er är att sätta mig ner med er och vara så ärlig jag bara kan och verkligen ta till mig det ni säger, för jag älskar er tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0