Tårtor

Igår fick jag se ytterligare två av mina mästerverk bli uppkäkade av mina släktingar. Jag älskar att göra tårtor!. Dom här senaste hade jag iof inte så mkt tid på mig att göra men dom blev fina ändå.






Kanske inte lika bra som tidigare år:


Denna gjorde jag när robin fyllde 17...



Denna gjorde Robin till min när jag fyllde 19år...
...ungjäveln har ju för fan ingen motorik alls...



Denna gjorde jag själv när jag fyllde 19...
Kom ihåg att jag hade med mig den upp till Tjörn.



18år...



Hitta inga fler bilder men fler ska bakas!
Cicci fyller ju år snart!


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Jao, du får ursäkta, men den var enormt god, så kunde inte låta bli. :)

2009-01-27 @ 23:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0