Riktiga vänner ställer upp för varandra!

Satt och surfade runt lite i eftermiddags och kom på en idé...


"Fan va kul det hade vart att anmäla Cicci till en dokusåpa"



Så jag börja kolla runt på de olika tvkanalerna efter program som skulle passa. Tyvärr så är ju dockusåpor helt ute, och nån realityserie med Cicci i huvudrollen kanske TV-bolagen inte är lika intresserade av. Förra året va dom dock intresserade av att ha med henne i "frusna män söker" fast hon kom inte med i slutcastingen. Efter det ringde dom och frågade om hon ville vara med i Lyxfällan, eftersom hon hade en sån intressant personlighet. Intressant personlighet? -ja, ekonomiska problem? -nej....

Men nu hittade jag "Jag vet vad du gjorde förra Lördagen" som ska sändas på TV3... perfekt! tänkte jag när jag läst programbeskrivningen!

"Ett helt nytt och unikt program där festliga och humoristiska scenarion inspelade med en deltagare under hypnos mixas med utmaningar i en studion. Roligt, charmigt och underhållande."

Precis som Cicci...rolig (chek), charmig (chek), underhållande (
chek)!

Vinner hon pengar måste ju jag som "bokare av artist" ha min del....
Tyvärr är hon inte lika entusiastisk som jag för tillfället. Hon tyckte jag skulle "skaffa mig ett liv" som hon fint utryckte det med STORA BOKSTÄVER på msn för en stund sedan.

Vissa människor vet fan inte när dom ska vara tacksamma;P



Så nu uppmanar jag alla e där ute att tänka efter!
Hur kan du tjäna pengar på din vän utan, att prostituera henne/honom?
Skriv gärna ett par tips till mig:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0