New Pass

Nu har jag åstakommit två bra saker...

Brukar fundera över varför det nästan inte går en enda dag utan att jag tänker på ett av mina ex, detta har pågått i nästan 2½år nu..... och nu vet jag problemet, eller ah har vetat det ganska länge men inte gjort nått åt saken..
...har ju haft människans namn som lösenord på min msn! Vilket betyder att jag i snitt tänker på han 3-5gånger om dagen. Men inte längre... nu e han äntligen väck!

Mina kompisar har även stört sig på att jag har dolt nummer på min mobil ett bra tag nu. Detta händer i perioder då jag tex lånar ut min telefon och inte vill att mäniskor jag inte känner ska ringa upp, eller då jag busringer för att kolla missade samtal. Lite halvt paranoid sådär! Saken är den att jag alltid glömmer att vrida tebax så jag visar mitt nummer igen. Varje gång jag ringer någon påpekas detta och då tänker jag att jag ska fixa det när jag lagt på luren och så glömmer jag det. För det är ju inte jag som haft ont av  saken....

Men nu e det fixad!, två små irritationsmoment i mitt liv! BORTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0