Inget gnäll...

I ett samtal med Cicci nu på kvällskvisten fick jag sanningen i ansiktet!
NÄE THERESE NU GNÄLLER DU FÖRMYCKET, ORKAR INTE HÖRA PÅ DITT GNÄLL MER!
Min första tanke va att.... "de hade vart betydligt lättare om alla bara gjorde  som jag ville istället"

Men det kanske va sant, kanske har jag gnällt lite väl mycket de senaste, över småsaker, människor, pengar ja de mesta har jag nog gnällt över. Här har man gått och stört sig på alla som gnäller för att i nästa stund inse,
:S"fan jag kanske är en av dom?!":S

Så nu har jag lovat Cicci att inte gnälla över någonting mer den här månaden!
Inte inför henne, hemma, andra vänner. Ironi är förbjudet och inget gnäll i bloggen. Detta ska bli en positiv månad! Jag ska framhäva allt bra i livet! Jag ska bli en nykläckt optimist!

Vem fan vill va den gnälliga kompisen lixom!?......

Munkaveln på!
Dålig bil vet, men va tvungen att göra et satement!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad duktig du är, tillochmed munkavel på ! nu blir jag prima stolt över dig, lyckas hålla detta nu bara då ;). Älskus !

2009-01-07 @ 18:37:56
URL: http://missunfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0