Hello Kitty, de va ett tag sen

Hitta ju min lilla Hello Kitty figur i väskan, jag och Cicci fick ett infall att börja samla på dom i höstas. Vi skulle bygga ett hus där dom skulle bo tillsammans, vi kollade vilka olika sorter som fanns, tvingade i oss chokladen för "det va man tvungen att göra"... och JA... vi är 21år gamla... !!

Som vanligt när vi får sånna här idéer och infall brukar det rinna ut i sanden. Som den gången då vi skulle ta kort på alla vi hånglat med under ett år, listan vi skrev över "saker vi skulle göra innan vi dog" eller Bulgarienboken... det är alltid så kul i början men man har ju fan inget tålamod.... Ska nog ta och skriva en lista över "mina och Ciccis mest korkade projekt genom tiderna". 
 








Cicci fick iaf sina Hello Kitty´s som hon ville ha och där satt jag med mina 3 dubletter, "brevbärar Kitty". Kom inte ihåg vad vi döpte alla till bara!? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0