FylleFest!

Blev fest i Lindome igår. Med det gamla gänget såklart! Allt va trevligt, det fanns massa öl och massa att prata om. Men i takt med att ölen tog slut så tog även dålig stämming vid. Tycker vissa saker är så jävla onödiga, som att diskutera på fyllan. Man säger samma sak i 1timme ungefär. Hade man vart nykter skulle det tagit typ 10min, men nej då ska man sitta och upprepa sig som en jävla bandspelare. Blir så trött. Sen när man blir anklagad för att stöta på någon annans pojkvänn som man kännt typ hela sitt liv. Då brast det för mig, jag pallar inte sånt! Det är andra gången på väldigt kort tid en sånhär situation uppstått! Tycker inte att jag överdrev i min reaktion. Ja jag skrek, men jag ångrar fan ingenting jag sa. Önskar snarare att jag sagt mer.

Men i övrigt va allt bra! Bara en vanlig fylla i Lindome!




Men det va 2 saker som va extra kul!


Angelica kom förbi! Vi har typ inte träffats på flera år ju... synd att det blev lite väl mkt drama bara... och tack för sjutsen hem:P


 






Kims tatuering. En "Cameltoe". De roliga  är att det fattas en puckel. Ditt nöt! Det e ju för helvete en dromedar!!!





Kommentarer
Postat av: Angelica

De här va lätt de bästa jag sett på länge!

2009-02-03 @ 14:46:45
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0