Beers never shows up alone...

2öl gumman?............ som sagt i vilken värld då?!
Sitter här med den gamla hederliga Cicci-och-Therese-va-ute-igår-känslan i hela kroppen även kallad
Va-FAN-syssla-vi-med-igår-egentligen-känslan...

Hur kunde vi tillåta oss att bli såhär pissfulla!?....igen?!
Men men årets första fylla, och jag väntade hela 9dagar....wooohoo rekord!

Allt började ju så bra, vi satt och snacka om dina "fula kläder" och mitt feta hår! Jag busade med hemliga sms till Matsson och du klagade på att jag drack för långsamt:P
Sen blev vi sällskapade av han va-han-nu-hette... full va han iaf, de va det enda han sa oxå..typ.

Citatmoment!

Cicci:
"Näe du stör inte, jag har pratat med henne hela livet,
vi har fan inget mer att säga varandra, sätt dig va fan!"




Sen gjorde vi som vanligt som alltid när vi träffar folk som vi är helt säkra på att vi aldrig träffar igen, VI  LJUGER arslena av oss. Igår va jag inchekningspersonal på Landvetter och Cicci va väskbärare och vi kände varandra genom jobbet (inte så smart sagt eftersom vi sekunden innan "känt varann hela livet")
Men så visade det sig att han flög ofta till Belgien och börja prata om olika flybolag och grejer och jag prata på och sa både en och fem saker som avslöja min scam... tur att han va full...

Som valigt när Cicci inte anstränger sig fastnar alla för henne som flugor på flugpapper eller faller som käglor. En av hennes beundrare för kvällen va lyckligtvis bartendern. shot, shot,shot.....
Råka spilla en av shotarna och får en utskällning av Cicci, 2sek efter säger de *pang* -Cicci tappar sin drink på golvet...haha vissa straffar fan gud med en gång!! Tur att bartendern va på hennes sida ikväll. Sen va det en gölleplött i baren som såg att jag tappa min shot i backen, så medans Cicci va och fjäska med bartenden kom han med en ny shot till mig...

IF YOU LOVE IT, SET IT FREE, IF IT LOVES YOU, IT WILL COME BACK, LIKE MY GROGG DID TO ME:P

Efter massa sms kom Mimmi tillslut, och hon hade IT-klänningen på sig, den e magiskt och ger henne alla ragg hon vill ha...haha.. Önskar fan vi kan gå ut snart igen och ta oss en riktig helkväll....
Cicci: Brukar du hångla upp dina tjejpolare?
Mimmi: näe inte direkt
Cicci: Men det gör vi!


Sen blev Mimmi invigd i denna ritual....frivilligt vettefan men ska du va med oss får du faktiskt bete dig!...hahaha Cicci lyckades bli bjuden på X antal öl av en pratsjuk typ, varje gång jag gick för att röka eller kissa smög han sig fram med en ny öl till mitt lilla troll... själv lyckades man ju spy efter öl #3, nytt rekord, men du hettsa mig att dricka!! Sen när magen va tömd gick det mkt lättare att dricka....

Sen flöda de gamla vanliga sentementalsnacket som vi alltid tar. DU e min Bästa Vän, Jag äLskaR veerkliGen DEj, Du sKA va GudmoR tiLL mina BarN, Va sKulLE jag gÖRa UtannN DÄj....

2 öl blev till en kväll då dom tillslut fick slänga ut oss...VI STÄNGER NU....!!!

Bartendern ville ha med sig Cicci och "dra vidare",
jag ville ha med Cicci hem och Cicci ......hon ville ha mat!


Utanför fråga hon två män om hon fick låna en tändare, sen skällde hon ut dem för att dom skulle kunna vara hennes pappor.... hur tänkte du där? Sen va det Mc Donalds och där va det en brud som försökte gå före Cicci i kön...Ingen går före Cicci...!! haha att jag inte dog...Sen med hamburgare i ena handen mobilen i andra skäller hon ut en man på vagnen som utger sig för att vara Irländare. Vem bryr sig lixom! Sen är han börja prata med en annan tjej börjar hon igen. "MEN PRATA INTE MED HAN DÅ!! han e fan inte Irländare"

Själv höll jag på att fylleringa till allt och alla...som vanligt...(läs tidigare inlägg)
Cicci stanna la hemma i typ 2sek, sen bar det av till kärestan, jag somna med telefonluren i örat...

Vakna av att Cicci ringer mig, hon måste ha nycklarna till sitt skåp! De enda jag får fram e E DU SERIÖS!
Mitt huvud va som en tickande bomb och jag luktade MÖK i käften!
Skyndar mig in till Centralen, på vagnen skickar Cicci att jag kan sova en timma till....FÖRSENT!!
Vänta in henne i EN timma på Centralen... törstig och jävlig, kollade mobilen och fick se en bild som jag fan inte e så stolt över. Tycker de va jävligt onördigt... men men... vi hade kul...








Kommentarer
Postat av: Cicci Aka Väskkastaren / Landvetter

Hej ! vaaaad fan är det för fel på oss ? varför kan vi aldrig bete oss ? o varför ska vi alltid ljuga o sen lyckas vi alltid träffa någon som vet allt om vårat yrke typ, nästa gång ska jag vara arbetsoriterande ! eller fnask? har inte bestämt mig riktigt, vi ska ALDRIG mer gå dit ! som alla andra ställen, vi får börja hänga i alingsås eller någonting ?! Blääääää, 12 timmar jobb idag, ORKA! tack för att du liva upp mitt minne Honey !

2009-01-10 @ 21:45:12
URL: http://missunfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0