Orutinerad...

Va meningen att jag skulle sitta hemma hos Cicci i fredags och ta det lungt men... Ingvar, Cesar, Kalle, Erik... ICKE! Efter nån timma stod vi där i dimman och dansa till en gammal A-teens skiva som Cicci tagigt fram från en hemlig gömma.

Sen är det ju självklart bara 5öl som krävs, innan jag får för mig att höra av mig till Kim... igen(för miljonte gången i mitt liv). Varför det alltid blir mitt Ex Kim vet jag inte, har eller ingen bra teori på det heller. Iaf... halvägs hem till han insåg både han och jag att jag va alldeles för full för att umgås med någon annan än möjligen Linn och Cicci. Tänkte att det bara va att åka hem till Cicci igen men bruden hade gått på spriten och tomatjuicen.

Sluta med att jag ringde Mimmi och hängde med henne istället.
Resten är Historia....

      
 



När lördagen kom och det va dax att åka in till Linn som skulle ha kalas va jag helt förstörd. Det bästa på hela dagen va när vi satte oss och åt...mmmm kycklig, sallad och goooo sås. Hann klippa både Linn och hennes mamma på bakfull darrande hand, men det blev faktiskt jättebra:P

När Cicci kom stirrade vi bara på varandra vid varje klunk öl vi tog,
FAN VA DET TOG EMOT!!!

Det va så jävla typiskt med! massa trevligt folk på förfesten, bra musik, alla va ute och det va bartömning på Gotebar (allt 20spänn!!) Men när vi skulle ut smet jag och Cicci iväg, vilka kärringar vi va!!!! Ångrar som fan att jag drack i fredags!! Men det är straffet man får ta när man går på flaskan i förtid!

  
   


Vad jag och Cicci-pissi gjorde sen.... det är hemligstämlat av säkerhetsskäl....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag gillar den sista bilden på dig i första gänget bilder, very sexy Tez, haha ;-)

2009-02-14 @ 11:56:46
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0