När vi ändå snackar om Facebook

Hittade en ny(?!) funktion på FB idag. Vet inte om ni har den men den heter iaf "Vänfakta". Där kan man typ svara på slumpmässiga frågor på vad man tror om sina kompisar. För varje fråga man svarar på får man ett silvermynt ,som man sedan kan använda för att kolla vem som svarat ja/nej på exempelvis "Tycker du Therese är snygg".

Blev lite smått chockad när jag såg att några svarat JA på följande:

Tror du Therese har använt herorin?

Tror du Therese har tagit betalt för sex?

Tror du att Therese Elmgren har använt sex för att göra karriär?

Tror du Therese plågat ett djur?
<-hoppas den personen menade "dra katten i svansen när man va typ 2år och inte visste bättre!"

Så nyfiken som man e så satt jag där och klickade ihop samtliga mynt för att kolla vilka det va som tydligen trott detta. Fan va besviken man blev..... nära vänner eller iaf folk man tror man känner.

Vet att jag kanske inte ska ta detta hyperseriöst men lite lessen blev jag faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0