Klänning!!!



Hitta denna coola klänningen på swefox. För det mesta tycker jag dom bara har (hur ska man uttrycka sig) "billiga" kläder. Men tycker denna va gymt snygg...

Har sytt hela dagen på min nya klänning, förhoppningsvis blir den bra. Har klippt sönder en annan klänning för tygets skull så hoppas verkligen att jag får ihop det nu. Har designat hela mönstret själv och tatt varenda litet mått på min kropp för att det ska svänga in/ut på rätt ställe. Synd att jag inte tagit en för och efter bild bara. Lovar att lägga upp en bild på den. Vill egentligen bara tillbaks till symaskinen nu, men mamma har "symöte" (Äter gott och dricker vin med sina väninnor) så får inte störa. Den enda som sytt idag det är jag:P

Kanske ska man gå samma väg som mamma?!
Inte syslöjdlärare, men designer kanske?!

Kommentarer
Postat av: Cicci

HALLLLÅÅÅ?! VAR HAR DU TAGIT VÄGEN? jag har försökt få tag i dig hur länge som helst nu! hör av dig, blir ju orolig !

2009-02-22 @ 00:51:12
URL: http://missunfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0