Ullared in Christmastime!

Då har man hunnit med en sväng i Ullared med..

Inte mkt folk alls som tur va, efter allt man hört om kaoset där nere va man klart aningen orolig.

Hitta alla julklappar, utom till mormor som jag glömde helt av...suck, får fixa det idag. Men lite kläder å leggings å trosor hitta jag allt;P Cicci va oxå med. Hon hitta massa skrot hon med. Vilket är typiskt Ullared, man säger varje gång att jag ska bara ta det viktigaste som jag behöver och sen hittar man en miljon saker man inte behöver men som man bara MÅSTE HA!.

Lite minus till Cicci dock som blivit aningen tråkig, hon ville inte stå i "Vinkrutan" Som man kan stå i och ringa nån som kan se en online i webcamen, sen ville hon inte kolla på Idol-Erik som uppträdde (fast de tvinga jag henne till) och sen ville hon inte va med på att köpa världens coolaste partytrick till Nyår...
SKÄRPNING TANTEN!

Hitta ett par jättefina stövlar med som jag blev kär i.. önskade mig dom i julklapp så vi får se vad farbror tomten kommer med till mig:P Hört att han oxå handlar på Ullared....


Erik uppträder.....fullständigt kaos!


Hahaha... bilden talar för sig själv...


Cicci hitta en sko till sin samling,
men fick inse att hon aldrig skulle kunna gå i dem...


The perfekt shoe


Köpte även detta...
Jag å Sofia behöver ju något kul till inflyttningsfesten om inte annat:P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0