Terrores in da blogg...

När  man inte har skrivit på såhär länge så kan jag lätt få ångerst för jag vill verkligen sammanfatta allt som hänt sen det senaste inlägget... hmmm

Men grejjen e ju den att Partille projektet tog upp så in i helvete med tid att nu när jag tänker tebax så känns det som det enda jag gjort de senaste veckorna, fast jag vet att så icke är fallet.

Men om jag ska närzoons sammanfatta så har jag hunnit med en jävla massa sedan jag kom hem i torsdags.

Va grymt sjuk när jag skulle köra ner från Lish, men började känna mig aningen bättre när vi rulla ut i min fina Volvo från staden men ack nej, Tyra fick köra efter halva vägen till vara...

Snackade med Cicci som tyckte jag kunde komma hem till henne, gött med mys tänkte jag men Ivar Cesar Kalle Erik ICKE! Cicci ville gå ut..
"MEN JAG E SJUK JUE" sa jag,
 tydligen va det inte en godtagbar ursäkt.
Istället fick jag en termometer nerkörd i halsen och så sa Cicci: - Visar den över 37,2 så har du feber och då stannar vi hemma och om inte så står vi på listan till sticky.
Jag hade 37,4 men det ignorerade Cicci så det blev Sticky.

Notera att jag och Cicci försökt komma in där i 4år!!!! och då känner ändå min pappa ägarn och Cicci och jag vakten... men han brukar mena poå att släpper han in oss så skulle han behöva slänga ut oss efter 10min..

VI KOM IN!!!
Roxburry syndromet va brutet!
Träffade den stördaste människan i hela världen med... haha å roligaste.

Först stör han oss när vi sitter å snackar å lägger armen om och börjar tjöta, vilket resulterar i att vi går där ifrån.
Sen så får jag den briljanta iden å spela flipper. TROR NI INTE IDIOTEN KOMMER Å NYPER MITT ARSLE. Tur att man har Cicci med sig som ber han å ta livet av sig.

Sen när det e typ stägning så kommer han till oss igen när vi står i baraen.
Då får Cicci psykbryt på människan å frågar:

-Har du inga vänner eller.... E du CP? E det du som e Ullaredsbögen eller?!
Varpå hans otippade svar på detta va att skrika allt vad han kunde:
-JAG HAR INTE SMINKAT MINA ÖGON!! DU HAR SMIIIINKAT DINA ÖGON!!.osv.
Detta upprepa han typ en miljard gånger, tillåmed när vakterna bar ut han så vråla han detta efter Cicci efter så  kunde man tom höra han utanför där han stod å vänta på att Cicci skulle komma ut.

Träffa på Ciccis Matilda med ..å nån Rikard dom kände...
Sen bar det av mot Diamond. Lyckades starta ett bråk där med då nån idiot hamna för lågnt ner i min urigning å idiot-Rickard fråga om "det va nått problem här" varpå svaret blev en stor smäll och världens bråk bröt ut. Cicci lyckades komma emellan å fick slag ifrån bägge håll å som om inte de räckte så va vaktjävlarna på Diamon tvugna att misshandla henne med genom att dunka hennes huvud mot dörkarmen å sen sparka på henne när hon låg ner. Näe det blir aldrig Diamond igen!

På Fredagen blev det mys på Ciccis soffa i vanlig ordning.
Det va synd om oss, men mest om Cicci så jag fick handla bakismat.
Det blidde sushi och jordnötsringar som va vår craving.
På kvällen körde jag Cicci till jobbet å sen åkte jag hem å kolla Idolfinalen.

I Lördags hann jag med en jävla massa, först tvinga min bror mig att köra han till tjejen i Alingsås...
btw out in middle of noware!!!!

Påvägen hann jag stanna i Partille och sno med mig ett ex av tidningen, va ju med i torsdags... ska lägga upp det här..

Tog sedan en avstickare till Borås på hemvägen och hälsa på mitt Ex Kim. Tror aldrig att vi varit kompisar såhär länge. Kanske e det på riktigt denna gången....hihiihi  Va och shoppa en pressent till Jenny, blev spelet Tjejmiddag, hade velat ha det själv faktiskt. Va hemma i en hast innan det bar av till Jenny. Hos Jenny va det hela lugnt till Cicci ramla in i granen hahaha... Sen när vi drog ut va det bara jag, Jenny å hennes kollega som kom i på Valand... Jävligt otippat!!

Väl inne dansades det som aldrig förr, dom spela alla Jennys låtar och sen Håkan... tror jag grät lite då...


Grattis igen gumman!



Kärlek!


Kommentarer
Postat av: jenny

Fan va kul vi hade :)

Tack för att du förgyllde hela min dag :)

2009-12-15 @ 16:22:11
URL: http://bitterpalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0