Cicci made my day!!!

På Cicci födelsedag ibörjan av detta året skulle jag å Linn efter ha tagit några glas hemma hos henne dra te Rockbaren för att möta upp Cicci. Som vanlig hade vi lite brottom till vagnen men han ändå ta en sista koll i spegeln och på varann innan vi stack ut...

Efter ett tag på Rockbaren så lutar sig Linn emot mig å viskar....

"Thereeeeese.... de har hänt en olycka"

Min första tanke va att hon kissat ner sig... så va inte fallet..

Istället tittar hon menande ner mot sina fötter..


Människan hade tagit en skin och en mockastövel på sig!!!
...och jag hade inte märkt nått på hela kvällen




Som tur e så dockumenterade Cicci händelsen.
(Men det tog ett jävla tag innan den kom på fejjan dö:P)



Jag kommer aldrig släppa detta!!! de e såååå kul!


Kommentarer
Postat av: Cicci

För övrigt så kolla på datumet! det är min födelsedag detta utspelar sig! och en av hennes skor är fodrad och inte den andra :P. Helt underbar bild!

2009-12-17 @ 21:18:17
Postat av: Saadet

Cool blogg du har! :) Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2009-12-18 @ 20:36:06
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0